روش های علاقمند کردن کودکان به قرآن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



http://upload.tehran98.com/upm
تومان


تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
بازدید : 118
نویسنده : جوهری

بزرگسالان بیشتر به هدف کسب ثواب، تلاوت می کنند. هر چند این کار فی نفسه مطلوب است اما شایسته است به نیت آموختن پیامی اخلاقی یا از نامه خداوند، به مطالعه آن بپردازند و تدبر نمایند.

اگر پیام هایی و مطالبی را که از مطالعه قرآن به دست می آورید با فرزندانتان در میان بگذارید، می توانید آنها را برای خواندن قرآن به قصد درک پیام های خداوند آماده کنید. با این کار به بچه می فهمانید که به پیام های قرآن علاقه دارید و دوست دارید آنها نیز به آن علاقه مند شوند. وقتی بچه ها می بینند که چگونه از پیام های قرآنی که به دست آورده اید، لذت می برید و استفاده می کنید، دیگر کمتر از تلاوت به قصد درک پیام خدا می گریزند.

حتی می توانید فرزندان تان را تشویق کنید پیام هایی که از تلاوت قرآن به دست می آورند را با شما در میان بگذارند. می توانید بپرسید: در فلان آیه یا فلان سوره چه چیزی نوشته شده است؟ اما جالب تر از آن است که بپرسید: امروز در کلاس قرآن چه چیزی یاد گرفتی؟

...

منبع: وبلاگ بینات

 




:: برچسب‌ها: مطالب قرآنی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جوهری معلم پایه اول با ۸ سال سابقه تدریس، معلم پویای شهرستان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶، رتبه اول شهرستان در جشنواره درس پژوهی سال تحصیلی ۹۷-۹۶، رتبه سوم شهرستان در جشنواره درس پژوهی سال تحصیلی ۹۴-۹۳





RSS

Powered By
loxblog.Com